Nadrzędnym celem firmy jest dobro klienta i zdobycie jego zaufania. Rozumiemy to poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów, wdrożenie systemu ISO 9001 zapewniającego stałą i niezmienną jakość oraz obsługę klienta na najwyższym poziomie.
- IQNet – The International Certification Network
- Certyfikat Systemu Jakości PN-EN ISO 9001:2015-10
„Najwyższa jakość nie jest dziełem przypadku…”
Pragnąc zrealizować tę przewodnią myśl naszego przedsiębiorstwa wprowadziliśmy System Zarządzania Jakością. Prezes Firmy Chester Molecular określił politykę jakości oraz zadeklarował przestrzeganie uregulowań powołanych w Księdze Jakości. Zadeklarowana polityka jakości jest realizowana poprzez wyznaczanie i osiąganie następujących celów.
POLITYKA JAKOŚCI CHESTER MOLECULAR
CELE STRATEGICZNE
- Certyfikacja i Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o PN-EN ISO 9001:2015-10
- Najwyższa światowa jakość produkowanych epoksydowych materiałów regeneracyjnych, klejów i uszczelniaczy anaerobowo-stykowych, kompozytów, elastomerów i innych poparta najbardziej profesjonalnymi badaniami produktów
- Konkurencyjność wyrobów na rynkach światowych poprzez wyższą jakość i przystępną cenę
- Świadoma celów jakościowych załoga
- Obsługa Klientów w zakresie doradztwa i serwisu wg ich życzeń
CELE OPERACYJNE
- Ciągłe doskonalenie produkowanych wyrobów na bazie współpracy z odbiorcami i badań rynku
- Rzetelne przestrzeganie warunków umów i terminów realizacji dostaw
- Stosowanie konkurencyjnych cen
- Systematyczne szkolenia przedstawicieli
- Szkolenia Klientów poprzez udział w spotkaniach branżowych
PRZEGLĄD WYKONYWANY PRZEZ KIEROWNICTWO
Kierownictwo firmy Chester Molecular co roku przeprowadza przegląd wszystkich obszarów firmy w celu sprawdzenia stałej przydatności i efektywności funkcjonującego w firmie Systemu Zarządzania Jakością.
W tym celu Pełnomocnik ds. Systemu Zapewnienia Jakości zobowiązany jest do skompletowania dokumentacji dotyczącej:
- auditów wewnętrznych
- działań korygujących
- reklamacji i uwag Klientów
- zapisów z nadzoru nad dokumentacją i danymi
- propozycji zmian w systemie jakości w związku ze zmieniającymi się warunkami funkcjonowania firmy
Przegląd kierownictwa służy ocenie: czy zadeklarowana polityka jakości jest realizowana a założone cele jakości zostały osiągnięte. Za przegląd odpowiedzialny jest Prezes Zarządu. Przegląd przeprowadzany jest przez Pełnomocnika d/s Systemu Zapewnienia Jakości z upoważnienia Prezesa Zarządu. Pełnomocnik prowadzi zapisy z przeprowadzonego przegląd.